مشخصات درس
تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال گوگل
درباره دوره
- کد دوره: BM100
- گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
- هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
- حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
- تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
- مدت دوره : 68 ساعت
- نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین
معرفی:
در طول این هفت مهارت کلی آموزش داده خواهد شدکه میتواند شما را برای یک کارشناسی بازاریابی دیجیتال آماده کند. این دوره منطبق با سرفصل های گوگل ارائه شده و در موارد مشخصی سعی شده است که دوره ها متناسب با کسب و کار ایران تدریس شود .در این دوره شما با ابزارها و پلتفرم هایی مانند Canva، Google Ads، Google Analytics،Mailchimp، Shopify و Twitter آشنا خواهید شد.
سرفصل:
- مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
- جذب و تعهد مشتریان با بازاریابی دیجیتال
- تعامل آنلاین با مشتریان
- بازاریابی ایمیلی
- تجزیه و تحلیل و اندازه گیری بازاریابی
- راه اندازی و مدیریت فروشگاه های الکترونیکی
- توسعه وفاداری مشتری به صورت آنلاین
پیش نیاز:
ندارد