مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک

درباره دوره

  • کد دوره: BM01
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 24 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

در این دوره یاد خواهید گرفت که به سازمان های خود کمک کنید تا مشتریان را از طریق کانال های دیجیتال مختلف جذب کرده، و آنها را به سمت تراکنش هایی مانند خرید و وفاداری مشتری  هدایت نمایید. در این دوره، همچنین در مورد قیف بازاریابی، چگونگی شکل دادن به سفر مشتری، بررسی استراتژی های بازاریابی و تجارت الکترونیک و... یاد خواهید گرفت. 

سرفصل:

  • مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
  • نقشه مسیر مشتری و قیف بازاریابی
  • استراتژی تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال
  • اندازه گیری موفقیت عملکرد

پیش نیاز:

پیش نیاز ندارد