مشخصات درس
مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
درباره دوره
- کد دوره: BM01
- گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
- هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
- حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
- تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
- مدت دوره : 24 ساعت
- نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین
معرفی:
در این دوره یاد خواهید گرفت که به سازمان های خود کمک کنید تا مشتریان را از طریق کانال های دیجیتال مختلف جذب کرده، و آنها را به سمت تراکنش هایی مانند خرید و وفاداری مشتری هدایت نمایید. در این دوره، همچنین در مورد قیف بازاریابی، چگونگی شکل دادن به سفر مشتری، بررسی استراتژی های بازاریابی و تجارت الکترونیک و... یاد خواهید گرفت.
سرفصل:
- مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
- نقشه مسیر مشتری و قیف بازاریابی
- استراتژی تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال
- اندازه گیری موفقیت عملکرد
پیش نیاز:
پیش نیاز ندارد