مشخصات درس
بازاریابی ایمیلی
درباره دوره
- کد دوره: BM04
- گروه - زیر گروه : کسب و کار - آنالیز داده
- هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
- حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
- تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
- مدت دوره : 36 ساعت
- نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین
معرفی:
این دوره به بررسی نحوه اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق می پردازد. بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین و اثبات شده ترین کانال های بازاریابی دیجیتال است و جزء ضروری یک استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال است. ایمیل یک کانال اصلی برای بسیاری از کسب و کارها در دستیابی به مشتریان فعلی، تشویق تعامل با کسب و کار، افزایش خرید و ایجاد وفاداری است. در این دوره، بازاریابی ایمیلی را بررسی خواهید کرد و موضوعاتی مانند ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیلی، اجرای کمپین های ایمیلی و اندازه گیری نتایج آن کمپین ها را پوشش خواهید داد. همچنین نحوه استفاده از لیست های ایمیل و استفاده از اتوماسیون و گردش کار را یاد خواهید گرفت.
سرفصل:
- معرفی ایمیل مارکتینگ
- انواع ایمیل مارکتینگ
- ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های کمپین ایمیلی
- اجرای کمپین بازاریابی ایمیلی
پیش نیاز:
تعامل آنلاین با مشتری - کددوره BM03