راه اندازی و مدیریت فروشگاه های اینترنتی

درباره دوره

  • کد دوره: BM06
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 32 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

این دوره به بررسی نحوه فروش محصولات آنلاین توسط مشاغل و افراد می پردازد، از جمله با استفاده از پلتفرم های محبوب مانند Shopify فرآیند ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی فرضی را طی خواهید کرد. برای انجام این کار، یک فروشگاه Shopify ایجاد می‌کنید، اطلاعات لازم را اضافه می‌کنید و فهرست‌های محصولات ایجاد می‌کنید. شما نحوه دستیابی به مشتریان را به صورت آنلاین از طریق روش های ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک مانند تبلیغات و کمپین ها کشف خواهید کرد.

سرفصل:

  • مقدمه ای بر راه اندازی و مدیریت فروشگاه های الکترونیکی
  • آشنایی با فروشگاه های آنلاین
  • تبلیغات و کمپین ها در تجارت الکترونیک
  • مشتریان را با یک فروشگاه آنلاین درگیر کنید 

پیش نیاز:

بازاریابی ایمیلی - کد دوره: BM05