جذب و تعهد مشتریان با بازاریابی دیجیتال

درباره دوره

  • کد دوره: BM02
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 28 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

در این دوره شما با کاربرد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و نمایش تبلیغات برای جذب و تعهد مشتریان آنلاین آشنا خواهید شد. مراحل قیف بازاریابی و چگونگی استفاده از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال برای جابجایی مشتریان در مراحل مختلف را خواهید آموخت. اصول سئو مانند تحقیق کلمات کلیدی، الگوریتم های موتور جستجو و ساخت لینک، جهت افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت را درک خواهید کرد.  

سرفصل:

  • مقدمه ای بر جذب و تعهد مشتریان با بازاریابی دیجیتال
  • آشنایی با بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • اعمال بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و تبلیغات نمایشی

پیش نیاز:

مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک

 کد درس: BM02