جذب مشتری با استفاده از دیجیتال مارکتینگ

درباره دوره

  • کد دوره: BM03
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 36 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

این دوره به شما کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی را توسعه دهید. رسانه های اجتماعی یک کانال کلیدی بازاریابی دیجیتال برای بسیاری از مشاغل است. استراتژی دیجیتال مارکتینگ بدون حضور برند آنلاین کامل نمی شود. در این دوره شما پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بررسی می کنید و تشخیص می دهید که کدام پلتفرم برای نیازهای خاص کسب و کار شما مناسب تر است. یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اصول طراحی گرافیکی برای رسانه های اجتماعی محتوا ایجاد کنید و نحوه مدیریت حضور در رسانه های اجتماعی را خواهید آموخت. علاوه بر این، اهداف و معیارهای موفقیت را برای تبلیغات رسانه های اجتماعی تعیین خواهید کرد.

سرفصل:

  •  تعامل آنلاین با مشتریان
  • استراتژی رسانه های اجتماعی، برنامه ریزی و انتشار
  • گوش دادن و تعامل در رسانه های اجتماعی
  • تحلیل و گزارش رسانه های اجتماعی
  • رسانه های اجتماعی پولی

پیش نیاز:

پیش نیاز تخصصی ندارد.