تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال گوگل

درباره دوره

  • کد دوره: BM100
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 68 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

در طول این  هفت مهارت کلی آموزش داده خواهد شدکه میتواند شما را برای یک کارشناسی بازاریابی دیجیتال آماده کند. این دوره منطبق با سرفصل های گوگل ارائه شده و در موارد مشخصی سعی شده است که دوره ها متناسب با کسب و کار ایران تدریس شود .در این دوره شما با ابزارها و پلتفرم هایی مانند Canva، Google Ads، Google Analytics،Mailchimp، Shopify و Twitter آشنا خواهید شد. 

سرفصل:

  • مبانی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
  • جذب و تعهد مشتریان با بازاریابی دیجیتال
  • تعامل آنلاین با مشتریان
  • بازاریابی ایمیلی
  • تجزیه و تحلیل و اندازه گیری بازاریابی
  • راه اندازی و مدیریت فروشگاه های الکترونیکی
  • توسعه وفاداری مشتری به صورت آنلاین

پیش نیاز:

ندارد