بازاریابی ایمیلی

درباره دوره

  • کد دوره: BM04
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - آنالیز داده
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 36 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

این دوره به بررسی نحوه اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق می پردازد. بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین و اثبات شده ترین کانال های بازاریابی دیجیتال است و جزء ضروری یک استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال است. ایمیل یک کانال اصلی برای بسیاری از کسب و کارها در دستیابی به مشتریان فعلی، تشویق تعامل با کسب و کار، افزایش خرید و ایجاد وفاداری است. در این دوره، بازاریابی ایمیلی را بررسی خواهید کرد و موضوعاتی مانند ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیلی، اجرای کمپین های ایمیلی و اندازه گیری نتایج آن کمپین ها را پوشش خواهید داد. همچنین نحوه استفاده از لیست های ایمیل و استفاده از اتوماسیون و گردش کار را یاد خواهید گرفت.

سرفصل:

  • معرفی ایمیل مارکتینگ
  • انواع ایمیل مارکتینگ
  • ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های کمپین ایمیلی
  • اجرای کمپین بازاریابی ایمیلی

پیش نیاز:

تعامل آنلاین با مشتری - کددوره BM03