تجزیه و تحلیل و اندازه گیری بازاریابی

درباره دوره

  • کد دوره: BM05
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 36 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

این دوره به بررسی شیوه ها و ابزارهای تحلیل بازاریابی می پردازد. از متخصصان بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک انتظار می رود داده ها را از منابع مختلف تجزیه و تحلیل کرده و از آنها برای به دست آوردن بینش مشتری استفاده کنند. پس از برنامه ریزی و تعیین اهداف عملکردی، یاد خواهید گرفت که چگونه داده های کمپین های بازاریابی را با استفاده از Google Analytics، Google Ads و سایر ابزارها، مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید. سپس،  با توجه به بینش های استخراج شده، معیارهای کلیدی را تنظیم کنید. از A/B تست برای بهینه‌سازی کمپین استفاده خواهید کرد.

سرفصل:

  • تجزیه و تحلیل و اندازه گیری بازاریابی
  • استفاده از Google Analytics و Google Ads
  • اندازه گیری موفقیت کمپین های بازاریابی
  • اشتراک گذاری معیارها و بینش ها با ذینفعان

پیش نیاز:

بازاریابی ایمیلی-  کد دوره: BM04