توسعه وفاداری مشتری به صورت آنلاین

درباره دوره

  • کد دوره: BM07
  • گروه - زیر گروه : کسب و کار - بازاریابی
  • هزینه دوره : براساس شرایط برگزاری اعلام می گردد
  • حداکثر ظرفیت : بر اساس نیاز مجموعه
  • تاریخ شروع : پس از عقد قرارداد به صورت توافقی تعیین می گردد
  • مدت دوره : 36 ساعت
  • نحوه برگزاری : حضوری - آنلاین

معرفی:

در این دوره، استراتژی های ایجاد وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک را بررسی نموده و با ابزارهای خاصی برای توسعه و حفظ روابط مشتری آشنا خواهید شد. در پایان دوره روی سناریویی کار خواهیم کرد که توانایی شما را در ارائه یک استراتژی تجارت الکترونیک موفق نشان می دهد. در نهایت، دوره را با ایجاد مهارت های توسعه حرفه ای به پایان می رسانیم.

سرفصل:

  • مقدمه ای بر توسعه وفاداری مشتری به صورت آنلاین
  • تجزیه و تحلیل روندهای یک فروشگاه آنلاین
  • آمادگی برای مشاغل بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک  

پیش نیاز:

راه اندازی و مدیریت فروشگاه های اینترنتی - کد دوره: BM06